Lindex

Va på Lindex med mamma och skulle titta runt lite med henne. Hittade tyvärr en massa snyggt med. Jag älskar det här modet, men lite engelskt country stuck, lite irlandsstuck och bohemstucket. Grejjen var bara att det var en kjol jag blev så sugen på, och hittade hur mycker som helst som hade varit så snyggt till, men kjolen passade inte, minsta storleken var 36, och jag skulle behövt en 34.
Jag säger det tjejer, det är inte lätt när man är för smal heller. Jag har jätte spinkiga ben, med breda höfter och smal midja, vilket inte är en bra kompination när man ska handla tex jeans eller kjolar. Passar det över benen och runpan kan jag nästan vara säker på att det är för litet över höfterna så att om jag överhuvudtaget lyckas knäppa, sticker allt skinn upp ovanför byxliningen, och tvärtom. Det som är lite lättare är överdelar, men man vill ju ha byxor eller kjol med ibland o inte alltid springa runt med rumoan bar. Så blev så besviken att jag inte köpte något alls. Suck, fast pengar sparade jag ju iallafall, så får ju tänka så.

Är det förresten bara jag som känner av tidsomställningen riktigt mycket? Jag är så trött (Eller beror det bara på att jag sover för lite kanske) Ne, ska sticka lite på en mössa nu som tröst.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0