jag gillar att sova

jätte mycket, men suck, man måste ju upp idag igen. Känns som om man aldrig får sova. Emmah tvingar alltid upp en.
Jag önskar att jag var en sån där som bara behövde sova 6 timmat er natt och vaknade runt 7 utan problem varje morgon, pigg och utvilad, men sanningen ser annorlunda ut. Jag behöversömn, 8 timmar är inte tillräckligt, och jag är mer utav en kvälls människa än en morgon männska. Suck

Fast kaffe är gott, dricker det nu medans Emmah kollar på barn tv nu på morgonen.

Idag ska David göra något för mig, undrar vad.. Thess sa att jag kommer bli så glad och att ingen av mina förra killar har gjort något liknande och kommer framstå som töntar i jämförelse.

Min mössa börjar snart bli färdig som jag stickar på, då har jag bara att sticka till Thess och Emmah kvar sedan med.

Nu ska jag sätta upp håret i en toffs, på med långkalsonger och slappebyxor och sedan klä Emmah. Glamorjag ska skjutsa dottern till dagis.

Riktigt dålig kvalite på bilden, men här e jag, i sängen, men kaffekoppen bredvid, och Emmah har bäddat ner sin docka för jag ska tydligen passa den idag.


Kommentarer
Postat av: Therese

HAHA! du e så gullig som stickar :) längtar tills min mössa blir färdig :D jaa du kommer ha en underbar kväll !

2008-10-31 @ 19:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0