Hemma hos David

Sa, nu ar jag hemma hos David, i hans lilla rum. anvander darfor inte de sista bokstaverna i alfabetet for hand dator har ju inte de bokstaverna. Han ar i skolan nu pa forelasning, men jag skippade min idag, kande helt enkelt inte for det, har sa mycket annat att tanka pa.

Ska forsoka boka biljetten till usa sedan ikvall, a vad kul de kommer bli, fast jag kommer sakna emmah som bara den, kanner det redan nu.
Forsoker dova mitt samvete med att tanka att jag ar vard det. Om pappor latt kan komma undan med att strunta i sina barn, eller genom att bara ha dem varannan helg, borde jag kunna aka ifran henne 2 veckor, jag har aldrig varit ifran henne sa lange innan bara.
Tycker det ar ganska viktigt med att vissa sina barn att man fortfarande ar en existerande individ aven fast man har barn, och att alla behover fa gora lite egna saker ibland.
Tank bara, OM det skulle funka med den har killen sa kommer Emmah fa vaxa upp i usa, inte manga barn som far den mojligheten, och jag kan ge henne ett liv som jag aldrig fick mojlighet till, plus att hon kommer fa uppleva sa mycket mer har i varlden an normalt.
Tycker om honom, fast nu ska jag vila pa hans sang tlls han kommer hem om nagra timmar. Kommer bli skont.
Ps, tank vad mycket man anvander de sista nokstaverna i alfabetet, i nastan varje ord, hmm.. haha

Puss o kram pa er, jag skickar ivag en lyckonskning till er alla och hoppas er dag kommer bli suveran. Tank pa att man oftast alltid kan forandra sitt liv, man har alltid en andra chans, och det som har hant, eller kommer handa, kanske i slutandan visar sig vara for nagot bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0