God morgon, mysig kväll, och en full David mitt i natten

Igår ringde David vid halv 12, full som bara den, och jag åkte och hämtade honom med Emmah i bilen. Jag vet att det är oansvarigt, men hon var faktiskt fortfarande vaken då. Föresten är det inget som hämmar henne för större delen av hennes liv,
Iallafall, han somnade så fort vi kom hem och jag hoppade in i duschen, då kom Thess efter 3 minuter in i duschen och frågade vem som låg i sängen. Ni förstår, hon sover alltid bredvid mig, och nu var det mitt i natten, allt var mörkt och hon var på väg att klä av sig och lägga sig ner när hon hörde att duschen var igång, och tur var väl det, annars hade hon krypit ner bredvid min pojkvän, och han hade säkert lagt armarna om henne, för det gör han alltid i sömnen.
Undrar om Thess hade reagerat, det hade hon säkert, men frågan är om hon hade reagerat på att "jag" la armarna om henne eller på att "mina" armar helt plötsligt blivit mycket hårigare. Ja ni, djupa tankar.

Åt frallor till frukost på med tomat och skinka, mmm.. Mamma hade köpt innan hon kom hem i morse, hon jobbade natt så.
Älskar henne

Appropå något helt annat, Tack Joanna, TACK TACK TACK:)

Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0