En typisk Söndag

När man vaknar runt 11 och direkt sätter på kaffebryggaren. Hann bara se 2 filmer igår så ska se den 3:dje idag. Måste låna böckerna med, men jag har en massa plugg innan tentan så får bli efter den 29 oktober.
Emmah sov också rätt länge idag tack och lov, fast hon somnade redan klockan 6 igår, stensov.

Behöver sticka och göra stallet nu, har en massa att göra idag
  • Bädda sängen och börja fixa iordning allt
  • Hänga upp tvätt
  • Slänga in en ny tvätt i maskinen (rena kläder är ju alltid gott)
  • Stallet
  • Se 3:dje filmen
  • Laga lunch
  • Laga middag
  • Ta hand om Emmah:)
  • PLUGGA!
Kanske skulle köra igång nu.
Åh vad sugen jag är bara på att sticka till Biblioteket och låna böcker, en massa böcker. Älskar att läsa, bara försvinna i min bok och inte behöva släppa den.
Men men, belönar mig själv med det efter tentan.

Så, Le och sätt igång, på med hög mucik också så går det bättre

Kommentarer
Postat av: Carolin

Oj, vilken fin bild (:



Måste bara fråga hur gammal du var när du fick din dotter? (:

Det är alltid roligt och intressant att se unga mammor och så :D

2008-10-21 @ 23:42:26
URL: http://carowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0