Dublin

Så, vi funderar på att boka en biljett till Dublin, det skulle vara så kul. Med vi menar jag, David och jag.
Dublin ligger ju i irland (fast det visste ju alla redan) och det skulle vara så kul att gå.
Men å andra sidan, hur ska jag ha råd med biljetten till USA i februari då. Måste kolla när tentan ska vara med, men vi funderar på att gå i November, och är rätt säker på att tentan på JökenO är i oktober.
Åh vad spännande, vilket härligt liv jag har just nu.

Blev lite chokad, heh, för tydligen har David kunnat läsa min blogg, och det visste jag inte, eller vissa ord förstod han och sedan tvingade han en norska att översätta någorlunda så han förstod.
Tydligen hade han inte fattat att jag faktiskt började bli kär i honom så han blev nog glad när han läste det, hehe.

Iallafall, fattar ni hur roligt det skulle vara att åka till Irland, oj vilket vackert land det måste vara, iallafall som jag tror det är.
Sverige är ju ett av Europast dyraste länder med iomed all moms vi har på allt, så om man tänker svenska priser att överleva där så klarar man sig nog.
Varför är Sverige så dyrt? Jag blir chokad när jag hör att allt är mycket billigare i USA, det trodde jag inte. Hmm

Iallafall, ska krypa ner i sängen nu med David och försöka klura på lite penga problem.
Sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0