Date, Jehovas vittnen, hästar

Så, nu alldeles strax ska jag till stallet, ska försöka hinna rida idag med för en gångs skull tänkte jag:) sedan ska jag hämta emmah, och sticka direkt till David. Tydligen ska jag duscha där, så slipper tänka på det innan.
Vet bara inte riktigt vad jag ska ha på mig, för det första vi ska göra innebär att jag ska ha något bekvämt på mig, så har med mig jeans, två olika tröjor och en skjorta jag tänke man kanske skulle kunna ha över om ifall jag kanske inte är tillräckligt fin.
Sedan har jag med mig ett par finare jeans, med antingen en tröja som visar hela ryggen, den är rätt fin och elegant eller en lite 6-igare tröja med bar rygg men med djupare uringning (inte för att jag har några bröst att visa upp med iallafall) och lite kortare över magen.
Tar med mig båda så får han väl kanske välja ut det som är mest lämpligt.
Jag är nervös, och nar jag är nervös vill jag bara strunta i alltihop för att krypa ner i soffan med en bra film. Men det ska bli kul och spännande, haha, känner mig inte som 23, känner mig som 16,17 ungefär.

Lovar att jag berättar när jag kan vad som hänt och sätter in bilder:) så länge får ni något annat att titta på, hehe
Kram kram

Ps, kom på, jag och mamma (som är ett Jehovas vittne) satt och tittade på hur många vittnen det fanns världen över, faktiskt rätt många, i USA är det 1 på 275, i Sverige var det nog 1 på 400 någonting och i Mexiko var det 1 på 175 eller något.
Berättar mer om religionen och vad det innebär en annan gång, men jag ör inget Jehovas vittne. Uppvuxen i den religionen bara, och har respekt för människorna i det.
Dock finns det positivt och negativt med allt

Puss

Sne bild på mig, hehe, vrid på huvudet


Utsikt utanför mig- Fint va:)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0