broderier

Fastnade framför datorn och kollade igonm broderier, vill nämligen brodera en sån här liten adventskalender till Emmah där man har ngn liten present varje dag ni vet. Men kan inte bestämma mig för vilken, så snälla hjälp. Goggla broderier och sök sedan på broderisidorna efter julmotiv. Finns hur mycker som helst.
Sedan funderar jag på vad jag ska göra till Davids föräldrar, eller köpa. David har visserligen sagt att det räcker med vanlig choklad från sverige, men vill ge något mer, så jag tänkte på, hittade att man kunde brodera julkort. Kan man inte göra det och skicka iväg? Tror inte sånt är så vanligt i USA, och sedan blir det något mer speciellt, samtidigt som det inte är för stort, och det bästa, man slipper se när de öppnar ngt, jag kan ju skicka iväg det från mig och David och Emmah någon vecka innan, typ merry christmas. Hatar när folk ska öppna paket, speciellt som man inte riktigt känner dem.
Eller? vad tror ni? Låt tipsen strömma in..


Ialf, ska lägga mig nu. Har på mig trosskydd och använder lactal från apoteket, mycket bra mycket bra.
Men måste bara påpeka, de där whiteningstripsen jag använder, de funkar:) Mina tänder är vitare, fast de är inte godkända i Sverige så jag sände efter mina från e-bay med free shipping. Visserligen ilar tänderna lite och blir rätt känsliga, men jag hoppade över en dag och tog idag, o nu känner jag inget så:)

so long, fareweel, aufwieder sein good night.. du du duududududu (från sound of music)
ps, patrick berättade för mig, han kommer ifrån österrike, att ingen i österrike gillar filmer för de stämmer licksom inte. Förstod inte helheten då han babblar med den gulligaste engelskan med kraftig österrikisk brytning, men bara så ni vet.

Så här porrig kan jag se ut när min syster väcker mig och ska ta en bild där hon tror att jag sover. Ser ungefär lika porrig ut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0