Alfie, eller något

Sedan ikväll ska jag basta, äta chips, och titta på en film som heter Alfie tror jag, eller något liknande. Är kanske inte helt 100 på om jag ska basta, tycker det blir för varmt och så, man måste licksom ha humöret för det, men min hy är helt förstörd av någon anledning så kanske skulle behöva det. Hmm, får se
Fattar inte, jag är 23 år gammal med en dotter, och min hy är helt knäpp, varför? det är så jobbigt. Fast vet att mina produkter jag köpte för inte så länge sedan inte riktigt börjat hjälpa än, eller de håller på att driva ut allt gammalt.
Fast ska beställa en ansiktsbehandling snart, i veckan med porrengöring, kan behövas.

Nu har alla åkt hem, kom precis hem från att kört dem till Halmstad, fick lite gjort på min lista innan ialf, stallet är gjort, och tvätten, m, inte sängen, men nu är det för sent, nu ska jag ju snart lägga mig igen så ingen ide.

Sitter och lyssnar på låten Name med Goo Goo Dolls, den är så skön.

Ialf, nu kommer min kompis Nicco snart över på kaffe, så ska sätta igång det tänkte jag.

Ciao//




Kommentarer
Postat av: Sofie

söt du är!! :)

2008-10-19 @ 19:06:50
URL: http://unacquainted.blogspot.com/
Postat av: Emma

Du ser jättesnygg ut på bilden :)

2008-10-19 @ 19:21:14
URL: http://emno.webblogg.se/
Postat av: Kenza

svar: redan sett de här bilderna? vad konstigt.. för dom har jag inte lagt upp förut. :p

2008-10-19 @ 22:11:33
URL: http://KENZAS.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0