varit på sjukhus

Så, hela dagen gick åt till sjukhusbesöket, eller hela förmiddagen iallafall.
Emmah ska få en benskena till sitt högerben, usch, det känns ganska hemskt på något sätt. Jag gillar inte att tänka så här, men varför? och varför Emmah? Man vill ju inte att någon ska råka ut för sånt här, men varför mi dotter?
Hon höll på att fråga efter sin pappa imorse med, suck, vet faktiskt inte vad man ska svara, så jag svarar bara lite hurtigt att han bor så långt långt långt borta i något som heter Småland. Det är ju faktiskt det ända jag vet om honom också, att det är där han bor någonstans, iomed att jag inte träffat honom på 3 år eller något.
Ändå var jag tillsammans med honom i över ett år och trodde jag kände honom bättre.
Hmm, och pappa ska han bli igen hörde jag, aja, vad kan man göra?

Försöker ju spara mina pengar så jag kan köpa mer julklappar i år, och gissa om jag var duktig idag i Halmstad när jag och Emmah luskade runt lite. Köpte bara lite småsaker på H&M, visar sedan.
Höll på att köpa en del annat, men sansade mig själv och insåg att jag inte behövde allt det där.
Gick in på myrornas som ju är en secondhand butik, men Emmah drog mig därifrån, hon var trött.
Men nu ska vi snart göra pepparkakor, så hörs vi sedan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0