ute och åt idag på dream cake, laholm - Rebecca

Jag tvingade med mig Thess till stallet i morse, sedan åt vi lunch på ett ställe i Laholm som heter dream cake:)

Vi tog en dagens som var morotssoppa med koriander, och en grekisk paj. Både var underbara, och det bästa med att äta tillsammans med Thess är att vi delar. Det där brödet med, Torekovs bröd, är helt helt underbart, vi kan inte ens gissa om ni inte ätit. Köpte e limpa för 40 kronor. Mmm, ska hitta receptet.





Efterrätt, mmmmmmm


Missisippi mud pie, visst ser det underbart gott ut?



Till det valde vi choklad med vaniljsmak och after eight smak, vaniljen var underbar, medans after eighten inte smakade så mycket, tyvärr


Vi åt, och åt, och åt, tills allt var slut, så tulttade vi vidare och tittade omkring på utbudet i Laholm., kändes som om vi gick omkring och vaggade så mätta vi var:) haha, vi var nog en syn:)
Köpte schampoo till mig och Emmah med, använder barnchampoo till oss båda, för det är så milt till mitt hår.
Så här såg det ut när vi ätit upp. :)


Emmah har precis ätit 4 hela pannkakor, och när jag frågade om hon inte var mätt än svarade hon: suck, men jag är stor nu, fast jag måste äta mer så jag får större bröst
Hah hahahhahahaha, lilla älsklingsgumman, njut utav din ungdom och barndom medans du kan.

Kommentarer
Postat av: spiderchick

åååh så musmigt =)

2008-11-21 @ 11:44:24
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0