Uppe med tuppen

Eller inte, fast, det beror på vilken tid tuppen vaknar. Om den vaknar runt 9 så stämmer det. Då vaknade jag.
Typiskt, fastnade i min bok inatt, suck. Men det är värt mindre sömn för att läsa en bra bok.

Om en halvtimme ska jag köra Emmah till dagis.

Det regnar ute. Kul va? Varför har jag inte köpt regnkläder är? eller vunnit gummistävlar va? Så man kan leka med sin dotter i regnet.

Träffade appropå det min kompis igår som har barn på under ett år, åh vas sugen man blev, men skyddad ska jag vara, tack vare spiralen så. Får vänta..

Gör så jag ser ut så här nu, istället för påsar under ögonen, ruffsigt hår, gult i ögonvråarna, med en stor slappetröja på, aa, ni fattar ungefär hur jag ser ut alltså. Totalt tvärtemot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0