Tandläkarbesök.

Varför är varje tandläkare som jag har stött på halvbittra människor? Plus att dom är helt övertygade om att tänderna är något av det viktigast i hela ditt liv.
Exakt varje tandläkare jag har träffat har jag fått den känslan av. Jag kommer in och säger goddag goddag och lägger mig i den där rysliga stolen. Dom sänker ju ner ryggen mer än benen! Så man får typ överflör av blod i hjärnan. Och tandläkaren attackerar mig genast med massa negativitet. Och jag har inte speciellt fula tänder. jag lovar, se bild.



Sen tror jag inte att dom uppskattar mina skämt så mycket heller. Dom försöker prata allvarligt med mig om att jag måste använda tandtråd varje dag och skölja med flour, jag måste ta ut min tungpiercing och jag måste sluta äta massa choklad. Så kläcker jag ut en kommentar som :
-Men jag satsar på löständer redan när jag är 60!
till svar får jag ett fnys och en hopsnörd mun.


Jag har kommit fram till den saken idag. Jag ska nog hålla munnen stängd nästa gång jag är hos tandläkaren ;) (tolka det som ni vill)

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej där!

Haft en bra dag?

2008-11-12 @ 00:01:13
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0