Shoppa, föräldramöte och skola

Mycket man hinner eller ska hinna med:)

Idag har jag än så länge hunnit med att prata med min farmor, vilket gjorde mig så glad, har verkligen saknat henne och känner att det är på tiden jag faktiskt åker dit och hälsar på dem. De bor ju 100 mil härifrån i Nyland, nära kramfors, ångermanland kanske säger er mer. Så det är ju inte en billig dagstripp att åka och hälsa på dem, men jag saknar dem så mycket så ska verkligen göra det snart, i feb kanske.

Har hunnit sätta in en kopparspiral idag med, istället för att använda p-piller som min kropp inte riktigt tål, dels pga hormonerna och dels pga att min lever är lite överkänslig mot tabletter i olika former, ipren, sprit, p-piller, ja allt som är dåligt för levern ska jag försöka undvika. Så, kopparspiral, vilket kommer betyda att nu kan jag inte heller bli med barn förrän jag verkligen vill det, nästa barn kommer alltså bli mer planerat, med jag, en pappa som kommer finnas där för Emmah och det nya barnet och kanske en bra grund:)
Gjorde inte så ont att sätta i den, men nu är min kropp lite förbannad på mig och protesterar för något okänt finns inuti den, så livmodern krampar, och det gör lite ont, men men. Varje gång jag har mens är jag med om detta också så jag bara skrattar åt min kropps försök att göra mig av med det, för det sitter där det sitter. Haha


Skriver mer efter föräldramötet jag ska iväg på nu.
Ska shoppa lite ikväll, böcker, kul va (hmm, not) skolböcker och kanske lite annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0