så, sista blogginlägget för kvällen (tror jag)

Sitter här och väntar på att en kompis ska dyka upp, sedan ska nog jag, Emmah, han och Thess åka och sova i Ränneslöv ikväll. Oftast där strular internet så.
Hunnit med lite granna idag, stallet är gjort, varit ute en stund med Emmah och hunnit duscha två gånger, en gång i morse och en gång efter stallet, lite onödigt kanske, men kände mig inte så fräsch efter natten och sedan kändes det inte riktigt fräscht efter stallet.

Här kommer lite bilder på Emmah, tråkigt väder idag iomed det har regnat hela dagen men men.

Så här glad kan man vara med en gul boll



Eller hur:)


och min älskade moder som fixade i trädgården, det var hon som var barnvakt igår och imorse, tack älskade mamma:)


Emmah har träffat sin pappa de senaste 3 åren 1 gg, och det var av en slump för han har undvikit att träffa henne innan, bestämt med bangat osv, fått kalla fötter.
Nu vill hennes farmor och farfar ha henne över julafton, och tydligen ska hennes så kallade pappa också vara där, med sin gravida flickvän berättade Emmah, (de har inte sagt något till mig) frågan är nu hur jag ska göra?!? Jag menar, egentligen vill jag ha henne julafton, men det blir bara jag och hon då, vilket inte är så kul, så hon får ju mycket mycket roligare där. Men hur påverkar det henne att träffa en pappa som inte kommer finnas där mer sedan, och som ska ha ett nytt barn snart. Emmah tröt att hon ska få en lillebror eller lillasyster men jag kan ju inte förklara för henne än att de inte kommer träffas, inte nu de närmsta åren iallafall. Vad göra?!? Jag menar, hur jobbigt blir det för Emmah? plus att vem kommer få sopa upp efter dem när hon gråter och vill träffa pappa och lillebror/syster?
Blir så arg, suck..
Ne men ha en trevlig lördagskväll, det ska jag:)
Kram kram kram

Kommentarer
Postat av: linnea

men rebecca, vart ska du vara på jul isof?

inte ensam väl?

KRAM!!

2008-11-30 @ 16:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0