Ont i huvudet och hungrig

Jag orkar inte röra mig, det är så långt till köket, hungrig, men inte tillräckligt hungrig för att ta mig upp. Ska ligga här o protestera lite till, under täcket. Orkar inte, och man ska lyssna på sig själv.

Blir så arg på vissa bloggare, människor kanske är den rätta benämningen. Eller nej, jag blir inte ens arg, jag skakar nog mest bara på huvudet. Allt här i världen handlar inte om pengar, shopping och dig. Eller det borde inte handla om det. Vart tog det viktiga i livet vägen? och hur överlevde folk för 100 år sedan som hade lite dåligt med pengar och inte kunde shoppa? Hmm, suck. Inte konstigt att samhällsklyftan ser ut som den gör. Frågan är, är du verkligen lycklig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0