Oasen i huset - Thess.

Oj rebecca verkar arg idag. Vi tar det lite lugnt med henne då :)

Jag måste sluta sova så länge efter jobbet! Jag har sovit säkert 3 timmar idag sen jag kom hem.


Jag när jag var ca 12 år :)

Jag är en sådan där människa som måste ha lugn och ro där jag sover. Jag stör  mig jätte mycket (!) på människor som har till exempel en tv i sovrummet. Jag tycker liksom att sov rummet ska vara ett avslappnat rum, med inte en massa onödiga tekniska saker. Det ska vara tyst, mörkt, en skön säng, lagom varmt, etc.
Så på direkten när jag flyttade tillbaka till Laholm började jag spana in pappas säng, 140 cm bred och aldeles perfekt, varken för mjuk eller för hård. Men jag visste ju att jag inte kunde ta den förän pappa hade stuckit. Och nu minsann! Nu är den min!
Jag tänkte liksom i och med att jag nu jobbar en del nätter, så tänkte jag ifall jag får problem med sömnen på grund av det så ville jag ha det där sovrummet som en oas. Liksom aldrig förstöra den avslappnade stämningen i det rummet (förtom sex). dvs aldrig dra upp persienerna, bara låta det där rummet vara ett avslappningens rum.

Men nu har det går för långt! :S Jag sover ju för länge !
Jag lyckades för bra med det där rummet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0