Mysigheternas mysighet - Thess

Jag och Rebecca ligger i samma säng.
Hennes stora säng.
Det är faktiskt jätte mysigt. Vi tänker liksom inte heller på att vi faktiskt lägger oss i samma säng heller utan det är mer bara "att det blir så". Som nu ikväll kröp jag in under täcker bara för att min dator var här. Och sen la Rebecca sig bredvid med sin dator i famnen. Så mysigt har vi :) Vi ligger bredvid varandra med en varsin dator i famnen och läser massa bloggar och fnittrar, skrattar och visar varandra massa roliga saker över internet.




Så här porriga är jag o Rebecca just nu. med datorerna i högsta hugg!


Rebecca är dessutom extra mysig idag. Hon ser ut som en tysk, en sån där "lätherhousen" (haha) Hon ser ut som en joddlare, hon har satt upp håret i två hårda knutar på varsin sida. När jag kom hit trodde jag att jag skulle knäcka mig av skratt. Hon sa att knutarna måste vara  i öronhöjd bara för att dom inte ska vara ivägen när hon ska sova. Hon vill ligga bekvämt. Haha, hoppas hon blir fin imorgon då, som hon säger att hon blir :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0