Min oas är också min säng

och i den har jag levt hela dagen:) Underbart, faktiskt. Fast jag har nästan dåligt samvete för att jag inte varit ute i fruska luften idag, men men, får ta igen det imorgon när jag är i stallet.
Rebecca kom på världens lösning för bättre planering av mitt liv:) Jag ska köpa en stor riktigt stor almenacka för att verkligen kunna ha en bra översikts planering. Dadaaa, så, nu ska vi shoppa kalnedrar

Har precis köpt svindyra skolböcker med, hmm.. aja, ba o ha eller vad säger man:)
Thess får stå får uppmuntringen idag till er kära läsare, för jag är inte på humör.

Appropå det, så är thess här nu, hon var nog hungrig tror jag, och ville ha min hjälp att analysera sms från "ni vet vem" ragget hennes.

Sov gott kära ni så ska jag vara på topp imorgon istället. Nu ska jag fixa det sista och sedan hoppa i säng:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0