Lyckad kväll

Så, det var jätte kul igår,  träffade så mycket folk, åt på en reasturang som heter Verona, drack lite grann och dansade.
Fick 20 kronor av en kille som spelade black jack och jag vann upp till 100 kr för min kompis Joanna hjälpte mig:) så vi delade 50 kr var:)
Träffade så många olika gamla och nya vänner, Dj kände jag så han spelade musik som jag ville ha osv.
Jag hade ingen kamera, så jag hoppas de andra skickar över sina bilder till mig så jag kan lägga upp dem.
Hade ju inte så höga förväntningar, men kul blev det.
Och sovmorgon fick man till 11, sedan väckte Emmah mig med frågan : vill du ha kaffe Rebecca och en puss på kinden, haha

Underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0