Julstämning med julskyltning i Laholm

Så, då har man den där så kallade jul stämningen i kroppen, då man känner för att vrål shoppa julklappar och skriva en lång önskelista:)
Någon som har bra tips på vad jag kan köpa till min bror förresten?

Thess och Emmah, Emmah har stora ögon för precis innan såg hon jultomten:)



Jag och Emmah, vi passade på att köpa en massa strumpor, det är ju alltid extra billigt på marknader med mycket olika roliga tryck:) Köpte tjockare strumor med i raggsocks-stil:)
Så här såg vi alltså ut idag, skulle velat ha en annan jacka till Emmah, men har inte hunnit köpa en än:)


Så här fint var det i leksaksaffärens skyltfönster. Emmah älskade tomten som rörde sig, men hon fattade att den inte var riktig.


Så kul hade vi idag, en bra dag:) Så tror jag slipper ha mamma-dåligt-samvete idag, ska börja förkorta det MDS tror jag.
Har ni hunnit få någon julkänsla än då?

Kommentarer
Postat av: Emil

jaha det så trevligt ut på julskyltningen...

tomtar och åter tomtar...

2008-11-24 @ 12:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0