ingen insiritation, eller hur det stavas

ne, fick ingen sån där inspiration av att kolla på vrålsnygga kändisar, o andra sidan kommer jag nu spara en massa tid istället till mig och Emmah.

Ska ut ikväll, känns skumt, känns inte som om jag behöver det, gå ut alltså, men tänkte att jag för en gångs skull skulle vara lite social med mina barnlösa vänner. Jätte många som verkligen vill träffa mig ikväll, känns konstigt, vad roligt, och har jag så många kompisar? haha tydligen, men det kan ju bli trevligt, så dagen till ära har jag rakat benen och ska nu börja sminka mig och komma på vad jag ska ha för kläder. Skor är lätt, har bara ett par så

Hur många gånger i månaden är det okej att gå ut om man har barn? Jag menar, det är ju skönt att bara sitta hemma, och jag vet att Emmah kommer vara ganska jobbig imorgon (Mammagnäll) så egentligen tjänar man ju på att sitta hemma, men samtidigt är det så skönt att komma ut, känna att man får lite uppmärksamhet, sakna barnen/barnet, men samtidigt få känna sig, fri?!? Tror man visar lite för barnen med om man går ut lite då och då att man är en människa själv, som behöver få komma iväg, och som faktiskt är värd att komma iväg själv. Man glömmer nog att visa sina barn ibland att jag också är någon med känslor och en egen person.

Ne nu ska jag ha kul (hoppas jag) på med sminket (behöver sminka bort det blåa under mina ögon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0