Idag såg jag ut, som mig själv

'
Upptagen med mobilen, haha. Och benvärmarna ser snyggare ut med stövlarna på:)


Jag hade två toffsar i håret inatt och imorse när jag lämnade Emmah på dagis för att göra håret lockigt:)


Emmah idag:) haha, visst har hon ett gullgit leende:)

Iallafall, har hunnit med det mesta jag skulle gjort idag, eller allt snarare. Så går det med bra planering:) Jag är stolt över mig själv. Det mesta i livet går nog mycket bättre med en bra planering.
Hunnit med stallet, och hälsat på min bråkiga häst, som försökte springa ner mig av lycka i hagen. Jag låtsas att det var av kärlek, men höet i mina armar kan också vara orsaken. Tror på det första dock, eller vill tro.
Sedan skolan, vilket var intresserant, lärde mig om lagen LSS.
Sedan träffade jag David, han är här nu:) min kille från USA. Så kul det var att se faktiskt, blev riktigt glad. Har nog inte riktigt fattat hur mycket jag faktiskt saknade honom när han var borta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0