Idag är jag snorförskyld

Riktigt alltså, men gult snor (för er intresserade) och den där förskylningshuvudvärken ni vet. Usch, kurerar min självmed lite allt möjligt, men ändå. Idag, just idag är det en "tycka-synd-om-Rebecca-dagen" så alla som vill sponsra mig i min sjukdom, (frivilligt) kan fråga efter adressen och sedan skicka lite överaskningar till mig idag.
Ni kan nämligen inte ana hur jobbigt det är att vara sjuk, och samtidigt ha en snorig dotter som inte alls vill ligga famför tv:n hela dagen och ta det lugnt, utan som vill puzzla, vill ut, vill lekakurragömma och ja, listan kan göras lång.
Så, tips på lite presenter är:
Ugg skor, äkta
Fårskinnstofflor till mig och Emmah, storlek 37 och 24
Blommor
Pengar
En bra tidning jag inte har
En trisslott med vinst på
Chocklad
En betjänt som heter James
En riktigt bra bok
Lite kläder, behöver lite mer byxor till Emmah storlek 98
Lite kläder till mig, behöver lite byxor och koftor och t-shirts storlek 34/36 beroende på
Ja de är upp till er:)
Känner mig som Karlsson på taket, lika egoistisk och bra på att tycka synd om sig själv. Men just idag är en sån dag, imon är det en annan dag och då låter jag annorlunda.
Ne ska ringa min syster och beklaga mig, hon kanske kan roa Emmah en timme med:)

Såna här blommor vill jag ha idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0