Idag är det julskyltning

och nu alldeles strax ska jag göra mig iordning för stallet, eller först ska jag köra runt Emmah på gården i 10 minuter i pulkan (snäll som man är) haha.
För Julskyltning ska det bli, jajamensan. Emmah ska få ha med sig lite egna pengar, och jag får också ha med mig lite egna pengar, så får vi se hur mycket shopping det blir.

Jag som aldrig firat jul på riktigt, eller, hur ska man förklara, på julafton är det jag, emmah och mina två syskon som sitter och tittar på varanndra och filosoferar.
Så jag ska försöka hitta på lite egna roliga traditioner, jag gillar ju det där men 25 Dec då man har en strumpa med presenter i på morgonen
Dessa två bilder är tagna från dittborderi                                                                                    
            Det vore en kul tradition, att inte få ALLA julklappar på en gång.
En annan sak jag ska börja med nästa år är en julkalender med små överaskningar varje dag:)

            Typ denna, fast till detta år hinner jag inte brodera en så:)

Ne, nu ska man göra sig iordning, Emmah också, för att dra till lycklgare platser , det lät bra iallafall, eller hur? :)                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0