god morgon allihopa

otroligt, sov till 10 idag, eller jag vaknade med jämna mellanrum och bytte kanaler till Emmah och så vidare på tv. Sov i min pappas hus inatt och jag älskar hans utbud av kanaler.
Min pappa är ju alltid i thailand på vintrarna, så min kära syster bor ju här nu när han är borta.
Vet ni, jag skulle sätta på kaffe på morgonen (vilke jag alltid gör) och tog en titt inuti kaffebryggaren innan jag gjorde det, ni vet i kannan (ch jag säger bara tur att jag gjorde det, annars hade jag varit död nu) då det kryllade av mögel, usch usch usch, så halv död som man var fick man börja med att diska ur allt ordentligt.
Igår när vi kom låg Thess i badet, och David kutade in på pappas rum (vilket hon sover i nu) och fick se en blodig binda ligga på golvet helt öppet. Haha....
Ungkarlslägenheter är ungefär som Thess har det, fast omvänt, haha.
Älskar dei Thess, du är cool på ditt alldeles speciella sätt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0