Förskyld - Rebecca -

Emmah är super förskyld, hon låter helt täppt i näsan när hon pratar ungefär: mabba, a bill ha debbta i blesent på blubafbtin - översättning: Mamma, ja vill ha detta i julklapp på julafton.
Det enda hon gör nu för tiden är att titta i leksakskataloger och önskar sig saker, måste tyvärr säga att jag inte har råd att köpa allt. Men sedan kan jag också säga att jag tror inte på att barn ska ha allt heller, det är bra för dem att inte få ALLT man önskar sig, för det kommer aldrig hända i riktiga livet, samtidigt som det inte finns något värre än barn eller medmänniskor som är vana vid att få allt, och ha allt, och kräver att alla runt omkring en ska serva en. Håller ni inte med? usch.

Fick äntligen tänt i kaminen, så fruktansvärt kallt här nere i min lilla källare, tror bara jag la in lite för mycket vet så är rädd det ska brinna lite FÖR bra, men *oj, nu exploderar det* tur så var det pga fukt i veden, inte kaminen som gick sönder.

Men visst ser det mysigt ut? Allt är släkt runt omkring mig, förutom datorn, elden och tre tända ljus





Thess är just nu med sin kille, eller vad man ska kalla det, de är inte tillsammans, men killen hon träffar just nu, får se vad som händer mellan dem i framtiden:)
Iallafall, har en lång dag framför mig imorgon, så nu måste jag lägga mig.
Ska läsa lite ur min bok med
God natt allihopa, sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0