drömmar och havregrynsgröt

Morgon igen, god morgon allihopa:)
Idag är jag trött till tusen, men det är bara att bita ihop, och upp för att göra lite havregrynsgröt. Jag vet, inte supergott, men mättande och nyttigt. Min mage behöver det.
Har faktiskt mer och mer funderat på att bli en hälsociach eller något liknande som har med mat, hälsa, örter och liknande att göra. Tror jag skulle vara grym som det.
Man kan allt man vill, det gäller bara att ha ett mål framför sigoch sträva efter det till 100 procent.
Så vad vill ni? Vad skulle vara er dröm, erat drömliv? Vad vill ni med eran tid här på jorden? och hur skulle det vara möjligt att genomföra det?
Fundera på det idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0