Ätit Felix pajer och snabblagad potatisgratäng - Rebecca

Emmah sover, så skönt! Jag är så trött så det känns som om man skulle kunna kräkas, fast det ska jag inte på riktigt.
David är här nu och pratar om att köpa en Jaguar, suck. Varför inte göra något vettigt med pengarna? Så rik är han faktiskt inte.

Thess kom hit innan med pajer och sanbblagad potatisgratäng, köttfärspaj, bacon och broccoli paj och ost och skinkpaj. De två sistnämna är riktigt goda.

Åh, jag vill så gärna gå på en mega shopping tur just nu och handla för flera 100 000 kr (okej, jag överdriver jätte mycket) men iallafall, till mig och Emmah,



Visste ni förresten, att om ni någon gång mår illa eller så, ta en bit kol från grillen eller kaminen eller så, stor som en lillnagel och svälj. Smakar typ ingenting, och det lugnar magen, både vad gäller magsyra, eller kräkningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0