Varma fötter och härliga raggstrumpor

Finns det något skönare än varma fötter? Nej heller hur, så väldigt väldigt ofta har jag det på mig. Dessa är köpta på julmarknaden, eller vad heter det, julskyltningen i Laholm.



Jag köpte garn och tänkte sticka raggsockar själv för några veckor sedan. Så här långt har jag kommit, vilket inte är speciellt långt. Garnet valde Emmah ut till oss, tänkte nämligen sticka till oss båda. En dag kommer jag..


Fick hem dessa skorna idag med, köpt på tradera för 17 kronor. Inte illa tänkte jag och klappade till. Kommer bli snyggt tillsammans med jeans och raggstrumpor


 

Så, hur har eran dag varit och vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0