trötthet

Jag somnade klockan 9 igår, vaknade nu vid kvar över 8. Fortfarande trött, men ovanligt utsövd. Helt otroligt.
Somnade med kläderna på också så nu slipper jag ju klä på mig. Snacka om att spara tid.
Och Emmah vaknade av en glad mamma som pussade en massa på henne, vilket inte händer ofta, iomed jag är en människa med världens morgonhumör, inte så att jag skriker men jag är en zombie ungefär.
De senaste dagarna har jag gårr omkring som en zombie utav trötthet också, så tror verkligen detta behövdes.
Fast igår hade jag nästan en hög känsla utav tröttheten, men jag var så inne i böckerna med.

Det var länge sedan jag hade ett sånt lyckorus, att man håller sig vaken och på bra humör på grund av något, och att man vaknar tidigt på morgonen bara för att man vill och man är glad och så spänd.
Synd bara att båda böckerna är slut nu, finns bara en till den tredje så ska försöka få tag på den nu snart.
Men hur ska livet bli när böckerna är slut? haha. Jag vet att det finns en massa andra böcker, men dessa var speciella.

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0