Ojsan hoppsan

Jag kände inte av någon jordbärvning. Känns som om jag missat något nu.

Jag blir nästan rädd, tydligen kan jag ju sova mig igenom det mesta, och tänk om det skulle hända något allvarligt.

Försov mig har jag också gjort. Blir så arg på mig själv, tydligen kan jag sova hela dygn utan problem, eller halva dygn och fortfarande vara trött. Skulle nog behöva sova en vecka eller så. Bara typ en 10 år kvar tills jag kan sova ut en vecka. Då  borde ju lilla Emmah klara sig själv vad gäller uppstigning och frukost och hela det där.

Ska göra oss iording nu. Var beredd på efterskalv!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: camilla

du är inte ensam om att inte har hört något... jag var uppe hade varit uppe sen 5 men nä jag varken hörde eller kände något... hmhm skumt ...



Lägenheten ett tips om du inte redan gjort det ... gå in på försäkringskassans sida och räkna ut hur mycket du skulle kunna få i bostadsbidrag ... det är enkelt och smidigt ... ha det gott ...

2008-12-16 @ 18:06:10
Postat av: camilla

du är inte ensam om att inte har hört något... jag var uppe hade varit uppe sen 5 men nä jag varken hörde eller kände något... hmhm skumt ...



Lägenheten ett tips om du inte redan gjort det ... gå in på försäkringskassans sida och räkna ut hur mycket du skulle kunna få i bostadsbidrag ... det är enkelt och smidigt ... ha det gott ...

2008-12-16 @ 18:06:33
Postat av: camilla

jag varken hörde eller kände av något skalv ochjag var vaken och allt ja ja skumt... ett tips om lägenheten om du nu inte redan gjort det så gå in på försäkringskassans sida där kan man räkna ut sitt bostadsbidrag ... vad jag förstått så är du ensamstående så det borde du ju vara berättigad till ... så kanske den inte blir så dyr ändå den där lägenheten... ha det gott

2008-12-16 @ 18:11:22
Postat av: camilla

ha ha något fel har uppstått ha ha .. många inlägg från mej ursäkta ..

2008-12-16 @ 18:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0