Morgonmänniska

Jaha ja, morgon igen, suck. Har drömt hela natten om två gamla kompisar som jag spöade för de snackade skit.
(undrar varför jag drömde om dem)
Iallafall, nu vaknade jag, eller för 30 minuter sedan, och tack vare mig själv var kaffebryggaren laddad och klar, bara att trycka på start knappen och sedan gå å toa tills det var färdigt.
Till frukost fick Emmah risgrynsgröt, sån färdig som man bara kan värma i micron.

Jag skulle verkligen vilja vara en sån människa som vaknar runt halv 6, 6 på mornarna och började baka bröd och storkok av olika grötar, men tyvärr.
Får helt enkelt erkänna för mig själv att jag kanske aldrig kommer bli sån.
Å andra sidan kanske kanske kanske det kan bero på att man sitter uppe lite längre än till 9 om kvällarna med

Men nog om det, nu är det dagis lämning och stallet som gäller, för att sedan åka hem och plugga.
Skriver mer sedan till er allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0