Maxibesök och tvättning

Så, nu har Emmah tillsammans med Mormor och Morgan åkt iväg till Maxi. Åh vad skönt, om man får säga så. Så nu ska jag fixa tvätten och sedan åka till stallet för att i lugn och ro kunna fixa där. Hinner nog som vanligt inte rida då jag bara har någon timme på mig, men jag tycker det är rätt skönt att bara ha stallet, och att göra det fint och ombonat till hästarna. Att få använda kroppen lite till arbete.

Kram kram på er

Vad är det för värld vi lever i? Ibland känns människan så meningslös, känns som om vi aldrig kommer kunna skapa en bra värld att leva i

.

Kommentarer
Postat av: camilla

Jag besökte kyrkan i går kväll tyckte det lät lite trist att det var manskören som skulle ge konsert men jag lät mej övertalas .. ( gillar annars musik i kyrkan )ångrar mej inte det var underbart fint ... julstämning... blev lte prat med emellan sångerna , där det just handlade om vår värld och det som faktiskt händer i den... men det handlade också om at se ett ljus i mörkret och att det faktiskt var vi alla här som var just det ljuset för det är bara vi som kan se till at det blir ljusare på vår jord... jo då det låter ju enkelt och bra kanman tycka ... men han manade att alla och en var kan bidra till en bättre värld ... te.x genom att skänka pengar till rädda barnen... eller att bara var en medmänniska . ja du så e det nog tror jag elkler vet... var och enmåste kunna ge ett bidrag till en bättre värld på sitt eget vis och efter soín egen förmåga ....ha det gott...

har du inget å göra i dag vill jag rekomendera dej å din lilla tjej att åka till laholm i gamleby är det en liten marknad man parkerar nedanför gröna hästen vid lagan,,, var där i går kväll... det var som att komma till en saga ... ha det gott

2008-12-14 @ 13:20:23
Postat av: camilla

där är öppet till 19,00

2008-12-14 @ 13:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0