Ligger här i soffan

och orkar ingenting.
Är helt  seg, men tror det beror på att jag sov ganska lätt inatt, dvs, vaknade lätt, Emmah försökte komma till sängen tre gånger i natt och vanligtvis sover jag för hårt för att inte märka något, men inte inatt. Bar tillbaka henne till sin egen säng, som inte är speciellt långt ifrån min säng.
Och ja, ja borde ha sånna där mammakänslor, en sån som vaknar lätt då barnen vaknar eller kommer intassande osv, men jag är alltid så grymt trött på nätterna, så kan kanske bero på det.
Får hoppas det där med att vakna lätt kommer tillbaka när hon blir tonåring så hon inte smyger ut på nätterna när jag sover, haha.

Försöker hitta pussel med speciella motiv gjorda urav Thomas Kinkade, men hittar inga återförsäljare, så tråkigt.

     
Ser ni färgerna? Det går att förstora vilderna, bara klicka på dem. Fint att ha som först pussel, sedan tavlor:) Fast som sagt, hittar inte vart jag kan köpa dem:(

Nu luktar hela källaren utav doftljus, tack vännen:) körsbär och vanilj ljus fick jag:)

Imorgon ska jag storhandla, för på Onsdag ska jag och min syster göra mat för att fira mamma och morgans bröllopsdag, tänkte göra något med oxfile. Kan nog bli riktigt gott, 3 år har de varrit gifta då.
Hur många barn gör sånt för sina föräldrar?

Nu ska jag alldeles strax sova, ska först bara ta mig i kragen och packa ihop Emmahs väska för dagiset imorgon och fylla i hennes dagistider på en lapp. Men vi hörs av allihopa:)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0