Lägenheter

Jag har fått lägenheten, eller, jag har inte tackat ja än, men den är min om jag vill ha den. Den tvåan i Laholm jag pratade om som var så dyr.
Varför vill ja ha den kanske ni tänker.
Så här är det

Jag behöver en lägenhet på bottenplan så jag slipper trappor med Emmah, hon kan ju inte gå i dem iomed hennes funktionshinder.
Sedan vill jag ha en liten tomt, för att kunna ha en liten pool till Emmah osv ute, och för att inte jag ska kreveras, behöver sånt för annar mår jag inte bra, känner mig instängd och som om jag inte kan andas.
Jag vill inte byta dagis till Emmah igen, det blir fjärde gången isåfall och jag vet att jag kommer flytta efter skolan härifrån så då blir det en femte gång för henne.
Om jag nu skulle flytta till Halmstad, så får jag inte ha kvar Emmah på dagis i Laholm, alls. Den dagen jag flyttar slutar hon i Laholm, och då har jag en vänte tid på ungefär 3 månader tills vi får nytt dagis, hur skulle jag lösa skolan med Emmah hemma i 3 månader.

Jag får bli en liten fattiglapp med 0 kronor över jämt, och aldrig kunna hitta på något. Förhoppningsvis vänder det det skolan är färdig.

Nu ska jag försöka plugga.

Kram kram på er allihopa, hoppas natten var bra och att dagen blir kul.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den dagen du vet att du ska flytta o säger upp din lägenhet i Laholm (uppsägningstid är ju som bekant 3mån) då ställer du dig även i dagiskö i den stad dit du ska flytta. Svårare än så är det ju inte...

2008-12-15 @ 14:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0