Filmkväll

Sitter nu och tittar på Posseidon med hela familjen + kompis.
Innan var det Idol men jag får ju erkänna att jag inte följt det speciellt bra detta året.
Undrar vad jag gjort istället de andra fredagkvällarna?

På måndag ska Emmah prova ut beskenor, tar med min syster då jag inte tror jag klarar det själv, eller klarar och klarar. Saken är den att allt blir så väldigt uppenbart nu när hon kommer få skenor. Något är fel på henne, och hon tillhör inte den "normala" kategorin utav barn, utan min har speciall skor och får sova med benskenor, hinner inte med de andra barnen och kan inte springa ordentligt, plus att hon så lätt snubblar, eller ramlar. Usch, min kropp kunde inte göra ett helt friskt normalt barn. Känns så, men jag menar inte så. Fast alla föräldrar som har något mindre vanligt hos sina barn har väl vid något tillfälle klandrat sig själva, eller?

Nu började filmen igen, så ska återgå till den. Men sov gott sedan allihopa och ha en underbar fredagskväll och försök ha en skön morgon imorgon när ni vaknar, ta det lugnt, ha på pjamasen lite extra länge och njut av en helt vanlig lördag:)

Kommentarer
Postat av: camilla

skena på natten har lille killen här med ,, hanvar gipsad från foten upp till låret båda benen i 2 månad när han var nyfödd ... sedan efter gipset var det skena på ingen kul sådan den sammanlänkande båda benen så han kunde inte sprattla som alla andra bebisar otympligt å jag minns när de tog bort gipset å skickade ner mej till ortopedtekniska för att prova ut skena jag grät ....tyckte så synd om han å jag tyckte alla påpekade hela tiden om hans skena å alla titta å undra för den hade han dygnet runt ju ... gipset var lite lättare att dölja med kläder ... men dom små liven e otroliga ... han lärde sej krypa å sitta å to.m resa sej upp med skenan på ... när han väl började resa sej så ficka han ha skenan bara på natten ... trodde han skulle bli sen med att gå men inte han tog första stegen när han var 9 månader sen har han traskat på ... ska ha sin skena på natten till han blir 4 år ... ska in å prova ut en ny på tisdag å beställa vinterdojjor till han ... så han blir fin.... lycka till på måndag då... kommer säkert att gå jättebra ...

2008-12-05 @ 22:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0