Ensamheten

Sitter här och äter belgisk choklad, oj, denna var det jordgubbs mousse i, gott!
Emmah har precis åkt iväg med Mormor och Morgan till Askersund, kommer sakna henne som en galning, men jag behöver verkligen plugga en massa.
Behöver få sakna henne med för den delen. Känns som om livet nu på senaste har bestått utav dagislämning, skola, dagishämtning, matlagning, nattning, plugga, läsa lite, sova osv.
Behöver få lite perspektiv på tillvaron igen:)

Så, vad gör man nu, barnledig igen?
Sätter sig i sänge och äter choklad?
Stallet kanske, måste ändå dit snart?
kanske plugga lite? ta en tupplur?
Städa kanske?
Duscha mitt på dagen kanske (bara för att jag kan)
Gå en långpromenad i min ensamhet (bara för att jag kan)

Svåra val det här. Ska filosofera mer på det.
Kram allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0