Tillägnat min syster

Äntligen ett blogginlägg.
Börjar igen så kära syster kan hålla koll på mig :) För er sóm inte vet bor hon nämligen 80 mil ifrån mig och går på en artistskola.

Bilder efterfrågades och därmed kommer du ett bildregn på allt möjligt.

Bild på mig och ChillOut. 3 veckor gammal bild kanske, men vi är så fina :)



Såhär lycklig är jag med Martin :) Här är håret mörkare också


Så här ser jag ut nu för tiden (Dennis tycker jag blir mer och mer lik dig thess:)




Annars då?
Martin kom nu precis mitt i nattningen av Emmah så han tog över (snacka lyx) och jag ska strax ta ett snabbt bad samt se saw 4 filmen. Imorgon är det en ny dag. Då lovar jag dig syster det kommer många fler bilder :)

Emmah på borås djurpark


Emmah har lärt sig fiska :)



Skriver mer imon..puss puss och sov gott



Kommentarer
Postat av: Thess

Åh vad snygg du var i brunt hår! Riktigt fin färg :) Kul att vi börjar bli mer lika ;)

Emmah är söt som vanligt! saknar henne! Kan inte vänta tills nästa inlägg ;) I´ll be watching you! ;)

2010-09-29 @ 16:09:14
URL: http://thisoneday.blogg.se/
Postat av: Magnus

Wow ett livstecken från Rebecka.

Men det är allt.

2010-09-29 @ 16:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0