Blommor och chillout

Gissa vem som kom hem med blommor igår



Martin ja. Så sött och jag blev fruktansvärt glad.
Blommor som jag älskar. Har alltid tyckt om blommor.

Chilli har kommit hem till hasslöv också, så nu har vi börjat jobba lite :)



Hon har verkligen personlighet den hästen, och jag älskar henne. Det går fint att ut och gå med henne samt hämtning i hagen är verkligen inga problem vilket är skönt.
Hon kommer bli stor tjejen. Men så länge jag kan komma upp utan problem är jag nöjd.
Igår gick hon med min jacka på ryggen utan problem :) Hon är huvud den tjejen och tar man allt i hennes takt går det fint med allting. :) Vi ska bara bygga upp förtoendet ordentligt samt ledarskap.


Igårkväll passade Martin Emmah och jag åt på harrys med Ekka. Så kul att träffa honom.
Dagen dess förinnan träffade jag Joanna och satt några timmar för fika på Roberts.

Över helgen ska jag tydligen sova i Hishult. Lika bra man vänjer sig om man ska flytta dit :)

Saknar min syster dock. Då det alltid varit vi, och vi tillsammans alltid gjort saker.
Men hon kommer snart hem :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-10-01 @ 22:29:05
Postat av: Therese

åh vad stor o fin chilli är, kul att hon kunde gå med jackan på ryggen :) och det var inte direkt lilla buketten med blommor du fick ;) jag tror du hittat rätt karlför dig :). saknar våra pratstunder och allt vi gjorde ihop. känns konstigt, men snart kommer jag :D

2010-10-01 @ 22:31:29
URL: http://thisoneday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0