Voltige

Nu har Emmah fått prova voltige. Riktigt duktig och riktigt kul tyckte hon att det var.
Hon som innan knappt vågat sitta på en häst utan att någon höll i, satt idag i trav och ville inte ha någon som höll i henne.
Jag vet att bilderna är suddiga men jag hade bara mobilkameran och de var i ständig rörelse :)

    

 

Detta är definitivt något hon kommer få fortsätta med och jag är säker på att det kommer gå riktigt bra.
Är stolt över tjejen och lite imponerad. Voltige är ju något som kombinderar mycket, sport, gymnastik, ridning och du arbetar med alla muskler i kroppen, samt att du tränar balans, muskler och smidighet. En bra träningsform.
Nu ligger Emmah i badkaret och snart ska vi göra oss iorning. Känner att jag behöver duscha innan det är dags att köra mot göteborg.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Och se den enligt dig OINTRESSANTA Melodifestivalen! :D



Hah.



2010-02-20 @ 13:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0