Uppe, men vaken?

Nu är jag iallafall uppe, men jag vill ju inte vara den att påstå mig som pigg just nu.
Jag vet inte ens vad jag ska skriva då min hjärna fortfarande inte vaknar.

Det enda jag av någon anledning har i huvudet just nu är om den boken "speler" av Neil Strauss.
Läste en artikel igår om kurser i raggning efter bokens filosofi. Det jag tänker på är att det finns en del killar där ute som missförstått boken och går runt och säger helt fel saker som de tror är rätt och istället sårar eller puttar iväg tjejen ifrån sig. (Stod i artikeln) men varför jag tänker på just det har jag inte en aning om.

Nu ska jag snart till skolan iallafall, och ha så lagom kul. Ne men har plugg idag att fixa. Ska försöka fixa så mycket som möjligt idag så man slipper till helgen.

Höres senare kära ni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0