Trafikolyckor

Hemma igen efter att ha varit lite här och där.
Emmah sover sedan ett tag tillbaka, och här sitter jag.

Jag ska också sova nu, då vi ska upp tidigt på ridning imorgon. Sedan ska jag till Göteborg och se Melodifestivalen live. Hoppas vädret tillåter körningen bara. Även fast jag vet med mig själv att jag är duktig på att köra i snö och is så litar jag inte alls på andra människor då vissa gör dumdristiga saker, och en idiot kan ta livet av flera stycken samt tillföra allvarliga skador på människor. Det räcker alltså med en idiot. Tänk på det.
Men även då man ibland tror man har full kontroll kan allting helt plötsligt släppa. Jag har en kompis som hade änglavakt en dag å motorvägen. Inte alla har den turen då jag har en annan kompis som dog på motorvägen. Han körde in i en sillastående bil som antagligen var stulen och stod mitt på E6 och när han tog sig ur sin egen bil kom en annan och körde på honom. Det gäller att ha respekt för livet.



Nog om detta. Nu kallar sängen på mig. Hoppas ni har en mycket trevlig fredagskväll, så hörs vi av det första jag gör imorgon innan ridningen. Ridningen imorgon påminner mig om hur mycket jag saknar Mybelle.


Sov gott sedan. Stor kram till er alla


Kommentarer
Postat av: Magnus

Helt ointresserad av Melodifestivalen var det ja...



Visste väl att det var någonting som inte stämde :P



Nu fattas det bara några mer pusselbitar.

2010-02-20 @ 00:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0