Termobyxor

Nu har jag i en halv evighet letat runt efter termobyxor till Emmah på nätet, suck suck suck säger jag.

Antingen kostar de multum, är skitfula eller inte tillräckligt bra, eller, så finns de inte i den storlek jag vill ha. Att de ska vara så svårt att hitta.
Sedan att jag kanske är för kräsen är en annan sak, men jag gillar kvalite, kvalite till ett bra pris.

 Satte mig innan vid daton och pratade med J på nätet. Han funderar på att bo utomlands ett tag, men vem funderar inte på det? Jag skulle gärna bo utomlands ett tag om jag visste att jag hade ett okej boende, att det funkade med emmah och att jag hade jobb.
Men vi får helt enkelt se vad som händer efter skolan :)
Har ju också planer på att läsa 30 poäng statsvetenskap, vilket jag lärde mig idag är en bra grund att ha i alla jobb som har med kommuner eller politik att göra. Och vem har alltid haft baktanken att ta över Sverige? Jo jag, ni som känner mig vet detta ;)
Annars har jag ju också haft planer på att gifta mig med ngn med hyffsad inkomst så jag kan gå hemma med mina 4 barn, tre pojkar till vill jag ha.. Eller så vill jag ha tvillingar, en pojke och en flicka och sedan en pojke till.

Varför tvillingar? De ska jag svara på, för då får både mamman och pappan ta ut föräldraledighet samtidigt, och då kan vi bo utomlands ett tag med ungarna ;) bra plan va?!? Eller så får jag skaffa ett barn till, sedan jättefort bli gravid igen, och så tar jag inte ut föräldraledighet för första, eller andra barnet och vi lever skitfattigt tills det andra barnet kommer, då kan vi också ta ut dagar tillsammans. Jag har som alltid storslagna planer :)



Nu ska jag bestämma mig för vilka planer som ska infrias först, så vi höres imorgon


Kommentarer
Postat av: Magnus

"30 poång".



Det bådar inte gott Rebecca, då du skriver sådär...:P



Ta över Sverige... med 30 >POÅNG!< =P

2010-02-03 @ 23:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0