Räk-kväll

Äntligen hemkommen efter en dag i skolan med massa plugg samt att jag var inom stallet idag och hälsade på lite snabbt. Alltid trevligt att prata med Monica lite.

Känner mig riktigt trött idag då det inte blev så mycket sömn som skulle behövas inatt. Men det får det vara värt.
Alltid mysigt att ligga bredvid någon och sova. Nu funderar jag på hur jag ska göra ikväll. Så grymt sugen på räkor men jag vet inte om det funkar att få J hit eller om jag ska vara där kanske. Om han har tid. Får kolla upp detta och sedan uppdatera vilket det blir. Annars får jag ta en lugn mysig hemmakväll vilket också känns lite frestande då man som sagt är smått seg idag.

Jag hör av mig senare om hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0