Prioriteringar, beslut och planering

Nu är min pojke på väg hit, och jag funderar på hur jag ska prioritera innan han kommer.
Jag vill hinna börja läsa min bok, ta en cigg och skulle behöva duscha men jag hinner inte allt.
Skulla också behöva vika min enorma tvätthög i sängen.
Jag får helt enkelt ta en cigg och sedan läsa min bok tills han kommer. Tvinga honom att sedan vika tvätt när jag duschar.
Yes. Sounds good. Oh, lite jobbigt är det allt med alla beslut och alla prioriteringar och planeringar man måste genomföra.

Här kommer iallafall en sista godnatt bild till er. Himlen ler mot oss. Visst är det coolt.



Hoppas ni haft en bra måndag och att ni sover gott inatt. Puss till mina söta läsare :)

Ps. Till Mange, ni kanske inte har så mycket så långt norrut, men det gör ju ännu mer att du borde flytta neråt :) Jag har en ganska bekväm soffa. Hehe..

Kommentarer
Postat av: Piluttalula

Ja herregud... Alla måsten och "borden" hela tiden..

Hade inte livet vatt lättare om vi bara kunde göra precis vad vi ville exakt hela tiden??? =D

2010-02-22 @ 21:34:18
URL: http://piluttalula.blogg.se/
Postat av: Magnus

Ha ha, en skön soffa är också ett bra argument...

jag blir påtvingad en massa argument för att flytta, snart har jag inga bra argument för att stanna kvar i köldlandet :P



Var det inte du som skulle sluta röka Rebecca ? :P Har för mig att du hade nämnt det i ett av dina inlägg.



En kollega på praktiken har slutat röka.. men de första dagarna..och hennes abstinens. Så man fattar ju att det är svårt.



2010-02-22 @ 22:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0