Pippi Långstrump

Riktigt gott blev det, måste jag nämna.
Att ha på gräddfil och riktig kaviar på pannkakorna.
Blev av obestämd anledning sugen på det, och provade. Jajamen, gott blev det.

Gjorde alltså pannkakor idag, efter att ha hämtat en Emmah på dagis som såg ut så här när jag kom



Efter detta åkte vi till biblioteket för att låna upp lite böcker, så man har att göra på kvällen.
Sedan åkte vi för att handla.
När vi kommer hem inser jag, mjölk. Jag hade glömt att köpa mjölk. Jaja, det var bara att klä på oss igen och åka iväg för att införskaffa oss detta.

Hittade denna på min systers blogg. Kika in på den vetja. Och insåg hur lika jag och min syster är, listan är skriven av henne men jag tänkter likadant.

Kunna skriva lika bra blogginlägg som min syster och ha lika många läsare som blondinbella.
• Ha såna fina armband som jag köpte till ...
Kunna shoppa kläder lika ofta som Paris Hilton och åka utomlands i min privatejet hela tiden.
• Veta vad jag vill med mitt liv.
• vakna varje morgon med solsken utanför fönstret, varför skulle jag envisas med att födas i ett kall land? (Typ LA hade varit mkt bättre!) (är det varmt året om i LA, funderar jag på)
• Kunna ha sovmorgon varje morgon och endast jobba nätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0