Nytt utseende

Som ni ser har jag fått en ny design.

Underbara Madde fixade det, och ni kommer till hennes blogg, hennes liv och hennes vardag genom att klicka på hennes namn :)

Därmed betyder en uppfräshning på min blogg att jag kommer blogga mer nu.
Mer, bättre, sannare, eller stryk det med sant. Ibland måste jag få ljuga eller överdriva lite också.

Ett blogginlägg kommer senare för nu ska jag fixa och dona lite med annat.
Ville bara säga till om min fina design.
Återigen, TACK madde. Snart varit vänner i 10 år räknade vi ut :)


Kommentarer
Postat av: Thess

Blev ju riktigt fint, hörru! Passar dig :)

Madde är helt grym! :D

2010-02-18 @ 16:58:34
URL: http://senseofaspark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0