Melodifestivalen

Hejsan.
Äntligen tid till att blogga. Jag har nämligen sovit länge idag, sedan hämtat Emmah, och efter detta gjorde jag en super delux meny till mig själv för att fira, ja mig själv.

Melodifestivalen igår var riktigt bra. Till saken hör att jag inte ens är speciellt förtjust i melodifestivalen och inte följt det allt under de senaste åren. Men som sagt så var jag ju i Göteborg igår när det sändes liv och det är en helt annan sak att känna stämningen med pupliken samt se allt live. Har eller tog dock inga bilder då jag var där i jobb, men bilder behövs inte för jag kommer leva på minnet där. När pupliken tillsammans gjorde vågen eller när alla applåder aldrig ville ta slut. Att vara en del av allting är riktigt riktigt häftigt. Åk på liveprogramm mer, gör det. Fasligt dyrt är det ju faktiskt inte så varför inte göra sådant lite oftare? Nästa gång som är planerat blir bounce i Stocholm för mig.

Favoriterna jar hejjade på var faktiskt Timotej, som vann. Darin var också bra. Elin var duktig men tyvär fattades det något. Alcazar är inte alls min grej iallafall, men men.


Kommentarer
Postat av: Magnus

De flesta live programmen är inte inspelade i Norra Sverige precis...

2010-02-21 @ 18:06:43
Postat av: Magnus

De flesta live programmen är inte inspelade i Norr precis...

2010-02-21 @ 18:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0