Köttbullar

Idag har jag gjort världens godaste köttbullar.
Eller iallafall de godaste köttbullarna jag själv gjort ever.
Är stolt över mig själv, och ja, inte att förglömma emmah som stod och hjälpte till med att rulla köttbullarna.
Fast hon tyckte sedan att hennes köttbullar var godare än mina, och ja kanske, de kom från samma smet men men :)

Häromdagen gjorde jag riktigt riktigt goda kakor också, chocklad kakor som smälter i munnen.
Så goda att igår när jag tittade på Sherlock Holmes film och "bara" skulle äta en, till slut låg där och mumsade i mig en massa. Vaknade imorse med en massa smulor på mig, och jag som hatar smulor i sängen.

Nuäre lite skolarbete som gäller, men först ska jag spela lite på Emmahs spel Nicke Nyfiken, haha, riktigt kul var det. Imon blire Assassins igen. Måste ju skynda mig att varva spelet då Ekka snart kommer hem och jag inte längre har ngn xbox :( får tvinga ngn vänlig själ (eller lättmanipulerad själ) att ge/låna ut sitt xbox ;)

Tänkte göra dagens inlägg lite roligare genom att nämna några saker ni inte visste om mig:

Jag gillar inte bananer längre så fort de blir lite bruna.

Jag har verkligen, verkligen fobi mot att spola med toalocket öppet, värre nu än innan. Ryser t.o.m. när jag hör andra spola utan att fälla ner det.

Jag har svårt för killar som kissar "högt" i badrummet, ni vet, som låter strålen stå rätt ner i vattnet och jag bara hör hur de skvätter upp i tak och väggar och överallt.

Det finns nog inte mycket jag inte skulle klara av, a förutom att lufta tunga saker osv, pratar mer om vad livet låter mig gå igenom. Så länge jag får klaga av mig lite ibland så klarar jag det

Jag har jätte ont i mina axlar jämt, och ju mer stressad jag blir desto ondare får jag, "not good"

Jag älskar att storhandla och skriva inköpslistor, jag skulle kunna arbeta som det alltså. Planera folks mat helt enkelt.

Jag har grym fantasi, men det tycker jag är bra. Jag har på grund av detta aldrig tråkigt, och jag ser saker som andra människor inte ens reagerar över.

Jag kanske är snäll, kanske inte beroende på vem man pratar om, men jag kan komma på mig själv med att ofta störa mig på saker hos människor.
Ta et lugnt, stör mig oftast på mig själv så menar inget illa, menar bara, jag själv är uppfostrad med sunt förnuft och bondförnuft, samt att jag har en (vad ska man säga) en tro, och även om jag förstår hur en människa tänker förstår jag sällan varför denne handlar som den gör, säger emot sig själv, eller är ologisk :) Däremot tycker jag ändå väldigt mycket om människan, och, bör poängteras, och jag tycker väldigt väldigt sällan illa om ngn, om inte personen sagt eller gjort ngt med Emmah, då banne mig bör man inte möta mig :)

Sov gott allihopa. puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0